Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Nisan 2016


 HELIOCARE ULTRA GEL SPF 90 
Daha önce ki yazımda sürekli kullandığım ve çok memnum kaldığım benim favori güneş kremimi tanıtmıştım hatta sadece bununla kalmayıp güneş kremi nin faydalarını ve yanlış bilinenleri de anlatmıştım bugün ise karşınızda yeni bir güneş kremi olan HELİOCARE ..

HELIOCARE ULTRA SPF 90 GÜNEŞ KREMİNE GELELİM ;

İçerdiği özel bileşenler sayesinde UVA / UVB ışınlarından korur ve istenmeyen görüntüleri de kapatarak daha pürüzsüz bir cilt görünümü sağlar diyor.Ama ben hiç memnun kalmadım kızlar maximum 3 gün kullanabildim (tekrardan söylüyorum ciltten cilde etkisi mutlaka ki farklıdır..) Bende yağlanma yaptı makyaj bazı olarak ise kullanılacak bir yapıda olduğunu düşünmüyorum çünkü baya yoğun bir yapısı var .Ayrıca benim cildimde akne oluşmasına da sebep oldu ..Daha önceki yazımda da bahsettiğim bir noktaya tekrar değinmek istiyorum ki güneş kremini lütfen amacımıza uygun kullanalım amacımız cilt kusurlarını kapatmak değil cildimizi zararlı ışınlara karşı korumak ..! Ve yine daha önceki yazımda da bahsettiğim bir nokta daha vardı spf sinin 90 olması yani yüksek olması o güneş koruyucunun çok iyi olduğunu göstermiyor..SOLANTE SPF 50 olmasına karşı daha büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ..Benim elimdeki 50 ml ama sadece 3 kere kullanabildim benim favorim her ne olursa olsun tabiki SOLANTE :) 

Velhasıl çok üzülerek benim cildimde başarız bir üründü ,kullanmadan önce iyi bir araştırmanızı öneririm ..SPF tabiki çok önemli ama ''aaaa spf ye bak 90 mışşş'' lafını sakın duymayayım ;)

Unutmayın cilt en önemli görüntümüzdür ve her şeyin en kalitelisini hak eder ! Mutlu ve taze ciltler ile sağlıkla kalın :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder